torsdag, januar 23, 2014

Mitt første møte med Manhattan!

Jeg glemmer aldri den følelsen når jeg for første gang kom opp fra undergrunnen og ut i Manhattans gater. Det var den store drømmen! Endelig var jeg her i "the big apple"!
Og jeg gleder meg like mye til å reise tilbake hver gang!! 
Nå er det bare 40 dager til jeg er der igjen!
Nedtellingen er i gang!

Her er noen flere bilder fra første tur til NY.
 På fergen til Staten Island.
 Den kjente oksen som står nederst på manhattan.
Ground zero, de ryddet ennå bare ett par måneder etter terrorangrepet.
 David og jeg på undergrunnen, greit å ha med en lokalkjent på tur.. 
 Vakt ved skøytebanen i Rockefeller center.
 Juletreet på rockefeller center
Radio city i bakgrunnen.
Vi var der i julen 2001 og ett av de minnene som sitter veldig godt er hvor kaldt det var der..
Så jeg skal iallefall pakke med meg godt med klær når jeg skal dit i begynnelsen av mars.
...og gode sko...
Helene

Ingen kommentarer: