mandag, januar 20, 2014

Kongelig besøk!

I kveld har jeg hatt koselig besøk av min kjære venninne bak bloggen Aina bare Aina og hennes nydelige kongepuddel Missy! 

Vår lille baby, Kila syntes det var kjempestas med besøk, og Missy satte henne varsomt på plass..  Ingrid var i hundre, hundeelsker som hun er mens Marie var litt mer avmålt. Den som var aller minst fornøyd var vel katten som hele kvelden satt på toppen av trappen og furtet og skulte.. 
Deilig å ha en venninnekveld igjen, særlig etter at barna kom i seng.
Vi har vært venner hele livet , her er ett bevis på det :-) 

Her er ett bilde av Aina og meg (i midten) med to kusiner på hver sin side.. Tror snart vi må ha oss en fest igjen når jeg ser det bildet! Alltid en god latter når vi møtes!
Takk for en herlig kveld, kjære venn!
H

2 kommentarer:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Åh, såååå koselig innlegg! Fikk ikke sett dette før nå! <3 Tusen takk for en kjempefin kveld! Gleder meg allerede til neste gang!
Stor klem!

Unknown sa...

Ja, håper vi snart kan gjenta det:) klem