onsdag, august 12, 2009

Hyttetur med blåbærplukking..

Var på Ljosland i helga sammen med fam. Lundevold, Urdal og Urdal..
Det var jobbing på mennene og jeg fikk tatt meg et par timer med blåbærplukking.
Det er MASSE blåbær i år, og jeg plukka ca 10 ltr på de to timene.
Mens jeg stod oppi lia og plukket hoppet plustelig denne krabaten frem..
Jeg skal plukke mange flere bær i år, sundt og godt..
Gleder meg til å kose meg med blåbærpai og is på kalde vinterkvelder..

Helene

---------------------------------
We have been to Ljosland this week end with Bjørns siblings.
The men were working and I got to pick some blueberries.
There is a lot of berries this year and I got 10 litres in just a few hours.
While standing in the hills picking, this little fellah jumped in front of me..
I will pick more berries, a lot!!! they taste so good and is so healthy (and for free)
I cant wait to enjoy hot blueberrypie and icecream on cold winter nights.

Helene

1 kommentar:

IngJoh sa...

Hei hei, kan jeg kjøpe en liten bolle av deg? hele blåbær er supre til å ha i muffins nam nam...
Og jeg lager noen kjempegode noen hehe...
Dere er heldlige som har hytte, det må være utrolig deilig. Og sån ei fin hytte da! Kos dere mye der.