onsdag, juli 22, 2009

Æ ska te Slovenia...

Marie og jeg skal til Portoroz i Slovenia ei uke i september.
..og alt jeg kan tenke på er hvor ille det blir å reise fra Ingrid i ei hel uke..
Men vet jo at de får det fint, ho og Bjørn sammen.
Her er bilder av hotellet vi skal bo på.
En uke med alt inkludert!!


Vi skal og på dagstur til Venezia en av dagene.
Jada, jeg gleder meg og da..
-----------------------------
I'm going to Slovenia..
Marie and I are going to Portoroz in Slovenia in september. (flight leaves on 9/11..)
All I can think of is how hard it will be without Ingrid for a whole week.
But I know she will have a good time with her father.
Here are some pictures from the hotell.
One week with all inclusive..
We are also going on a trip to Venice one day.
Yes! I'm exited too..
Helene


1 kommentar:

Anonym sa...

Nei så moro!! Så deilig å ut og reise litt.. Blir sikkert kjempestas for Ingrid og ha pappa helt for seg selv :-) Her har vi været på båttur i dag. Så nå kjenner jeg at senga kaller. Men må bare kommentere på alt håret til lille tulla! Fantastisk! Håper på å se dere snart! Snakkes :-) Klem BB