onsdag, august 19, 2009

Passfoto..

Jentene må ha pass og i kveld prøvde jeg ta passfoto av dem..
Man må se rett inn i kamera, ikke ha åpen munn,
hvit bakgrunn, ikke skygger, mange ting å ta hensyn til..
Det var sannelig en utfordring å få noen jeg kunne bruke,
men jeg tror de to siste er brukbare..
Så i morgen skal vi på passkontoret..
Her er noen av de 50 bildene jeg tok.. hehe


I tryed to take pictures for the girls passports today..
As you can se its a challenge to make them look into the camera,
with their mouth shut and eyes open.
I think the last ones are useable.
Here are some of the 50 pictures i took tonight.
Helene

2 kommentarer:

IngJoh sa...

Det siste av Ingrid og det nest siste av Marie tror jeg, for det har hun munnen mere lukket. Hvordan får du skrevet ut bildene i passfotostørrelse? det må du lære meg..
Så skjønne unger du har... *smelt*

Margrethes hus og hage sa...

Det er ikke lett med passfoto :) Synes det er vanskelig nok å få ok bilder av oss voksne!

Takk for fine navneforslag til hønene!

Ha en fin kveld! hilsen Margrethe