torsdag, november 23, 2006

Resultater av noen produktive nattestimer..

I går kveld fikk jeg produsert flere kort til salg, det er veldig gøy, så gøy at jeg ikke får lagt meg om kveldene..
Men det blir resultater av det da..

Noen burdagskort må til:

Og enda flere julekort.. Å jul med din glede...


Hvis jeg ikke får solgt noen kort, så har jeg iallefall julekort og andre kort for noen år fremover.

..hehehe..


Ellers er det ikke så mye nytt i heimen, lille prinsessa er blitt litt bedre.
I går var ho hos fysioterapeut, noe som visstnok er standard for så premature barn. Ho sjekket motorikken til lille og det så veldig bra ut. Ho blei litt imponert tror jeg over hvor sterk ho er.
Nå skal vi trene på å finne balansen når ho ligger på rygg/mage.
Ho er dessuten blitt veldig flink til å ta ting og putte de i munnen. Ho babler noe aldeles forferdelig til tider og smiler som ei sol når vi ser på ho og snakker med ho.
Ho er ei herlig jente...

Ha en fin torsdag. Klem fra Helene

3 kommentarer:

Anonym sa...

åååå! så koselig å høre at ingrid er frisk og rask og babler ivei! kunne ønske jeg var der å kunne se og høre! ;) Savner dere!
Veldig fine kort -igjen! :D Dette har du jo skikkelig fått teken på! Får GARANTERT solgt de!
Klem
PS. Sorry at jeg skremte deg Ingrid! Var Mamma som skulle skvette! ;)

Anonym sa...

Pappa skvatt!! (oppi pappas flosshatt...)

Anonym sa...

hehe... såpass ja! :P Oppdrag utfør og vellykket da med andre ord! :D
hilsen den blaude venndølen i oslo som snart reine vekk her i møketiden...
:(