mandag, november 20, 2006

Bilder av tidsfordrivet mitt..

Tenkte jeg måtte legge ut bilde av kortene som jeg lager..
Jeg tenkte jeg skulle prøve å selge noen på Julemessa på
Erkleiv skole Søndag 10 Desember
Jeg tenkte også å lage endel dør/gravkranser og litt andre juledekorasjoner som jeg skal prøve å selge..
Håper det kommer endel folk selv om Erkleiv ikke akkurat er verdens navle..
Her kommer et lite utvalg av kort:




Jeg har også lagd noen Julekort, det er jo tiden for det nå.
Gleder meg bare til jeg skal lage mine egne kort med bilde av prinsessa inni..
Jeg har en plan...






Det er veldig gøy å lage og jeg er så takknemlig til min kjære venninne som lar meg få låne stempler og diverse ting.. Tuuusen takk!!!

Ellers er det ikke så mye nytt herfra, Lillegull er fremdeles litt forkjøla, men jeg håper og tror vi er over den verste kneika..

Jeg tror jeg må prøve å få lagt ut en filmsnutt av prinsessa når ho ligger på sofaen og prater som en foss..

Ha en fin dag alle dere som gidder å kikke innom.

Klemmer fra Helene

2 kommentarer:

Anonym sa...

KJEMPEFINE KORT!!! :D:D:D Likte spesielt godt julekortene! Nyyyydelige! Fikk lyst å gå amokk med stemplene mine selv! ;) Selv om min samling er minimal da..

JA! Legg ut video av lillegull!!! Gleder meg!
A:)Klem

Anonym sa...

HEi Helene.

Så utrolig flotte kort....kjenner kreativiteten klør...mon tro noen får hjemmelagde kort i år...hehe.

Og så hærlig lisjepia deres er!!!! Aldeles nydelig, fortryllende er ho.

Og jammen har dere litt av noen byggeprosjekter....puh.....men det blir nok vanvittig supert når dere blir ferdig da. Hytta ser LEKKER ut......

Klem
Håpefull.