onsdag, november 08, 2006

Mitt første blogginnlegg..


Ja, ja, ikke verst..
Dagbok på nett, hvem skulle vel trodd det for 10 år siden??
Begynner med et lite familiebilde jeg:


Her er prinsessen på sin 3 mnd dag. Ho er litt lita fordi ho er født 14 uker før termin.. Ho veide bare 795 gram når ho ble født, men ho har blitt stor jente nå og veier i dag 4,8 kilo.
Vi fikk også en liten prins, men han fikk vi bare ha noen timer før han døde.. Det har vært noen tøffe måneder som har gått, men gulljenta vår gjør dagene litt lettere og lysere..
Her er et bilde av ho som er tatt den 30 oktober:


Håper jeg skal få tid til å skrive litt i bloggen min og lime inn noen bilder innimellom våre daglige gjøremål..
Ha en fin kveld.
Helene

4 kommentarer:

Ellen sa...

For en skjønn familie :) Blir koselig å følge med i bloggen din. (Og det er vel det nærmeste jeg kommer dere på en stund for nå har jeg blitt skikkelig forkjøla :o( )

Anonym sa...

Grattis med blogg!! Veldig fint bilde av dere alle tre! Og av Prinsessa da.. Hun er jo bare helt nydelig! :) Miss you all!
Klem

Anonym sa...

dere er jo bare så skjønne alle 3... gla i dere..klem heidi

IngJoh sa...

Måtte bare mimre litt jeg...hehe... så skjønn ho er Ingrid. Og snart har du et sånt lite nurk i armene igjen.