onsdag, november 15, 2006

Lammesteik og rotgrønnsaker..

Mmm, i dag har vi hatt deilig søndagsmiddag på en helt vanlig onsdag..
Lillegull er framdeles forkjøla stakkars, i natt har ho sovet i senga ved min side, var så redd for at ho ikke skulle våkne igjen (en forferdelig tanke, ja jeg vet..) Heldigvis våkna vi i dag og ;-)
Nå ligger ho på sofaen og dupper litt igjen, vi har fått verdens snilleste lille jente..

I helga lagde jeg bordpynt til NCC avd Vest Agders sitt 25 års jubileum, her er noen bilder:


Det er så gøy med høsten, masse fine farger ute.
Nå gleder jeg meg bare til jul, skal på julemesse så jeg må lage opp endel forskjellige ting, bilder kommer..

I dag skal jeg prøve å få gjort ferdig noen av julekortene jeg lager.
Det er såå gøy, men jeg får alt for lite tid til det om dagen, men men, jeg får ta det igjen senere.
Ha en god Onsdag 15 november!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå, så fiine oppsatser. Herlige høstfarger. Elsker de fargene! Btuker de masse selv på kort for tia.
Håper det går bedre med lillesnuppa. Vi sees snart!!