onsdag, februar 03, 2010

Oscarfest i Wadi rum ørkenen..

Her er først noen bilder av jentene og Bjørn som bader..
De storkoser seg i oppvarmet basseng med 28 grader!
Ingrid badet 6 timer i går tror jeg, hehe...
Svømmehud mellom tærne?
Ho har jo noe å slekte på da, både Bjørn og jeg er skikkelig vannrotter begge to.
Marie elsker også å bade og er helt vill og gal i vannet.
Se så fornøyd da!!Som kanskje noen av dere vet har Oriflame premiering av de beste selgerne/lederne to ganger i året, dette kalles for Oscarutdeling, og vinnerne får i tillegg til masse annet fint, heder og ære osv en Oscarstatuett.. Jeg har aldri vunnet denne, har vært inne på topp ti to ganger men aldri på topp, men kanskje en vakker dag.. hehe
Vel, årets Oscarfest var veldig hemmelig, ingen visste hva eller hvor vi skulle..
Vi kjørte med buss et stykke fra hotellet og veien ble mørkere og mørkere, til slutt svingte vi av mot Wadi rum ørkenen, bussene stoppet og røvere tok seg inn og brauta seg gjennom bussen, vi fikk beskjed om å sitte i siste bussen sånn at ikke jentene skulle bli redde, men han ene røveren glemte seg bort og da han kom ropende inn i bussen og plutselig så Ingrid m store øyne forrerst i bussen utbryter han: oh, little girl... I forgot... så gikk han ut igjen.. hehe..
De hadde også med seg en kamel på raidet og her er Ingrid og pappa ved siden av kamelen.
Når jeg spurte hva ho syntes var det gøyeste den dagen var det å ta bilde med kamelen nr to på lista..
Her sitter vi klare under stjernehimmelen og venter på at showet skal starte.
Det var kaldt, men heldigvis hadde de kjøpt inn ullsjal/tepper til oss som vi hadde på.
Unni, ei av mine jenter ble best på persomlig salg og står her øverst på seierspallen..
Veldig gøy, Gratulerer Unni!!
Her er ei fornøyd Ingrid sammen med Regionalsjefen min, Grethe Orkås,
nummer en på lista over gøyeste ting var nemlig når vi klappet og gav klemmer til de som vant..
Etter premieutdelinga var det inn i beduinerleiren for ett skikkelig herremåltid!
Det var kjempemasse mat, alle skrøt masse og der satt jeg da og spiste noen kjøttstykker sammen med tørr ris, og turte ikke annet.. Men det var veldig spennende og annerledes.
Her er noe så skjeldent som ett bilde av meg og min kjære mann..
Her er direktøren, Ulf Carlsson og hilser på sammen med årets beste Regionalsjef, Gerd Damm Knutsen fra Bergen..
Kvelden ble lang for de to prinsessene våre og tilslutt sovnet de i all ståk og støy!
De sov hele veien hjem til hotellet, men når vi kom på rommet skulle de ikke sove, men det er en annen historie..

Det var en utrolig vellykket fest syntes jeg og vi koste oss alle fire.

For my english readers, sorry, no translation today eighter, I will try to get google translator on my blog.. after all.. its holiday!!

Short version: Gallanight in a beduincamp in the desert, fun and special..

Helene


2 kommentarer:

IngJoh sa...

Ååå så koooselig! det så ut som en kjempekoselig kveld, og så idyllisk dere har det. Og jentene i hver sin side av vogna... *sukk*så herlig og koselig...!! Og det bildet av deg og Bjørn må være det fineste jeg har sett av dere to. Sånt et nydelig par dere er.

Anonym sa...

looked like fun :)