fredag, februar 19, 2010

Det snør og snør og snør...

Det er kjempemasse snø ute nå.
Jeg synes det er så koselig. Skikkelig vinter.
Snøen har ligget siden før jul
og isen ligger tykk på hele fjorden.
Det er skikkelig flott!
Her er bilde av Ingrid utenfor i dag,
og nå i kveld snør det masse igjen
så det blir spennende i morgen
og se hvor mye som er kommet..

Vi har Dieselvarmer i den nye bilden
og det er SUPERDEILIG!!!
Her ser dere på dette bildet hvor mye det betyr..
Bilen sviver ikke men dieselvarmeren
varmer den opp og den er
god og varm og isfri til jeg skal ut og kjøre..
stiller bare inn på tid når jeg vil ha den varm..
mmmm deilig!!!

Its snowing a lot!!
We've had snow since before christmas.
And I love it!!
On top a picture of Ingrid outside today,
and tonight it's snowing again..
The new car has a "dieselvarmer"
It's so nice, I just set the clock and the
car's warm and free from ice
when I'm going out!!
(See the other picture)
Fantastic!!!
Helene

3 kommentarer:

IngJoh sa...

Ja dieselvarmer er tingen :-) Noen som har det :-) ENig med deg i at det er koselig med snø. Jeg klager ikke, bortset fra at jeg skulle så gjerne ha gått på ski og når det snør så mye så snør sporene igjen. Og jeg må ha spor.. hehe.. gleder meg til at du skal bli med ut i løypa :-)

God klem

Unknown sa...

Vi får trøste oss med at jo mere snø det kommer jo lengre utover våren kan vi gå på den.. hehe

Anonym sa...

we too are getting hit with so much snow...it is beautiful but a lot of work...even dressing the kids is a lot :)...i love the heater for the car...great feature :)...xoxoSue