søndag, januar 03, 2010

Godt nytt år!

Endelig en liten nyttårshilsen!!
Vi har (endelig) kommet hjem etter 10 dager på hytta. Hadde en koselig julaften med mamma og pappa og min bror og hans familie. Det var masse god mat og mange pakker. Julenissen kom på besøk og han hadde jammen med seg datamaskin til både Ingrid og meg.. Begge like fornøyde.
Romjula var fyllt med masse koselig besøk av tanter , onkler, kusiner mm..
Det var skikkelig vinter og temmelig kjølig.
Nyttår kom familien til Bjørn opp, Ingrid gledet seg til det.. 7 jenter fra 10 år og nedover gjorde det til en livat nyttårsfeiring, vi er jammen heldige som har så stor familie med mange barn..
1. nyttårsdag kom vi hjem til et kjølig hus, og i går var det min 34 års dag. En stille og rolig dag, fikk sove leenge, gjort litt rent og kvelden ble toppet med middag på hotell Norge og kino. Vi så Sherlock Holmes, en festlig, spennende film.
Nå er det rolig søndagsstemning her, sola skinner ute, det er snø og 13 minus..
Sukkerbrødet er er akkurat stekt så i ettermiddag blir det marsipankake..
Go søndag!

---------------------------------
Happy new year!!
Finally home after 10 days on the hytte..
It has been a merry christmas with lots of family visiting.
Snow outside, several days with sun and cold..
New Years eve was celebrated with Bjørns family, and with 7 girls from age 1o and down it was lively.. hehe..
Yesterday was my 34 birthday, and we went out for dinner with some friends..
(Dave and Marianne) We went to see a movie after that. Sherlock Holmes, fun and exiting movie.
Nice sunday here.. sun outside, only 8 degrees... freezing...
Have a nice sunday everybody!

Helene, 34 år.. ;-)

1 kommentar:

IngJoh sa...

Ååååh Marsipankake nå skulle jeg ønske jeg var helt frisk for da hadde du fått besøk av meg *vann i munnen*