søndag, januar 10, 2010

Heisann..

Ville bare si at det er veldig gøy hvis dere legger igjen en kommentar i ny og ne..
Kjempekoselig at dere er innom, og enda koseligere hvis dere har tid til en hilsen sånn at jeg kan se at dere har vært der;-)
For dere som ikke vet hvordan, bare klikk på feltet kommentarer under innlegget og skriver det du vil, publiser det som anonym hvis du ikke har en bloggerid..
Ikke for å klage altså...

Ha en god søndag..
--------------------------------------------
Hi, just wanted to say that I really appreciate when you leave a comment..
Its nice that you visit, and even nicer if you sometimes have the time to leave a note..
Just click on "kommentarer" under the text, wright your greeting or komment and publish as anonym if you dont have a blogid..

Have a nice sunday!


Til slutt et bilde av Ingrid og meg på nyttårsaften,..
Finally a picture of Ingrid and me on new years eve..

Helene

4 kommentarer:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Titt-tei! Her er jeg! :D Jobber selv med en liten oppdatering og en blogg makeover her... ;)
Miss you! Skjønne dere er! <3
Klem

Anonym sa...

Må le litt.... Er innom bloggen flere ganger i uka, og det er ikke sikkert at du vet det en gang :) Skjønner godt du vil ha et lite "livstegn" fra oss snik-tittere ;) Nydelig bilde av dere!
Ønsker deg og dine et knaganes godt nyttår :)
KLemmer fra Ann Kristin

Anonym sa...

hei hei... Nei er jo ikke godt for deg å vite at jeg er inne på bloggen din hver dag for å se om det er skjedd noe nytt.. hehe. Skikkelig nygjerrig... Glemmer å legge igjen en liten hilsen som regel. Skal bli flinkere til det!! Så koselig bilde av du og Ingrid! Jeg gleder meg til å bytte jobb. 8.mars begynner jeg i ny jobb. skal bli skjønt. Ellers har Johanna vært ganske så forkjøla og dårlig i det siste. Kjedelig. Og ho har smittet meg.. blærg... jaja. Du må ha en super dag! Så sees vi snart håper jeg, når ting har roet seg litt m hus og div hos oss... Mandagsklem fra BB

Unknown sa...

Så koslelig.. har jo fått meg besøkseller så vet jo at noen er her, men gøy å vite hvem;-)
Ha en strålende god uke!