torsdag, mai 17, 2007

Hurra hurra hurra!!!

Noen bilder fra Ingrids første 17 mai utenfor sykehuset..
Siste bildet er det kusinene til Ingrid..

Vi har og vært på graven til Johan og satt på en liten blomst, vi savner han, og skulle så gjerne hatt han sammen med oss..
Ingrid har blitt ei riktig stor jente og holder på å vokse ut av sin første bunad..
Vi var på kontroll denne uka og da viste vekta 7750 g og ho var 68 cm lang...
Ho kryper rundt og reiser seg opp til alt mulig. Moro for mor og far.. vi må virkelig ha øynene med oss. Det blir litt knall og fall innimellom.


Ha en fin 17 mai alle sammen, vi setter kursen for New York til lørdag, så det skjer nok ikke så mye her før vi er tilbake.

Klemmer fra Helene

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Ho er så skjønn Ingrid. Var å kikka på grava til Johan på 16. mai, i forbindelse ned stell av min Mamma og Pappa sin grav, og sa til Helge at det var en veldig fin gravstøtte dere hadde valgt. Ønsker dere en fin tur "over there" kos dere masse.
Klem fra Tante på T

Anonym sa...

God tur til junaiten!! Håper du får shoppa MASSE gøye hobbyting :)

Anonym sa...

Hei igjen.

Nå sitter dere veld på flyet og sover/dormer.
Vil bare få ønsket dere velkommen hjem imorgen
klem fra tante og onkel på t

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

gleder meg over at dere er kommet hjem! Velkommen hjem! Gleder meg til å snakke med og se deg igjen vennen!

Klems

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

nå blir jeg snart tullerusk av å sjekke bloggen din ... INGEN TING SKJER! Hehe.. men det skjønner jeg jo... sikkert helt kaos i nytt hus som ikke er ferdig osv.. ikke sikkert dere har nett der engang! :)

skjer vel noe om et halvt års tid eller no.. får bare prøve å LA VÆRE å sjekke bloggen hele tiden jeg da.. ;)

Klem