onsdag, mai 02, 2007

Ingrid 1 år!!



Hei.

I dag har vi feiret Ingrids 1 års dag..
Det har vært nydelig vær ute i dag også, så vi har sittet ute og grillet og spist kaker.
Det var veldig koselig.

Vi skal feire dagen på etterskudd sammen med Bjørns familie og resten av min i juni etter at vi har flyttet inn, så det var min bror og familien, David, mamma og pappa som var her i dag.

Tenk det er allrede ett år siden Ingrid og Johan ble født, det er også ett år siden vi mista den lille gutten vår. Vi skal ned på graven i morgen og tenne lys. Jeg har plantet noen fine blomster på graven.

Det var ikke sånn vi hadde tenkt det skulle bli..sukk..

Ingrid har fått et plommetre av naboen, koselig, hehe.. jeg ser det for meg om 3-4 år til og vi spør om å få plommer.. Neeei, det er mine...

Ingrid er verdens skjønneste. Jeg er så stolt av ho, ho er så blid og flink lillejenta vår..
Ho er forresten blitt ganske stor, veide 7520 på fredag og er blitt 69 cm lang. Fantastisk!!!

Noen bilder fra dagen i dag:

Utrolig hvor mye gøy man kan ha med bokstavkjeks...
Nei, nå er det natta, må nok opp før 7 i morgen.. zzzz
Klemmer fra Helene

1 kommentar:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Så skjønn hun er altså! Så festelig bildet det med bokstavkjeksene!!! :D Moro!

Tenkte å ringe på selve dagen men så forsvant den liksom bare.. Tenk at det alt er et helt år siden de to nøstene kom til verden.. Med både glede og sorg. En liten gave til Ingrid kommer når jeg kommer hjem neste gang! ;)

Glad i dere!