fredag, mai 04, 2007

Hektisk..

Hei.

Det er fremdeles travle dager her i heimen..

I morgen skal jeg levere koldtbord til ca 45 personer i konfirmasjon og hele dagen i dag har gått med til å lage det. Heldigvis er mamma og pappa snille og passer prinsessa..

Jeg har 100 lister som venter på maling så jeg har ikke fritidsproblemer.

Jeg fikk skviset inn noen konfirmasjonskort i går kveld. Hadde bestilling på ett og tenkte jeg kunne lage noen når jeg først hadde rotet frem tingene.
Her er bilder:


Det ble litt skjeve bilder, men de er tatt i natt ei gang så hva kan man forvente??

Vel, nå må jeg få satt eggerøra i kjøleskapet og så vil jeg slappe av litt resten av kvelden.

God helg alle sammen!

Klemmer fra Helene


1 kommentar:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Heia vennen!
Utrolig fine kort! De likte jeg alle som et!!! :D Skal si du er busy om dagen ja! Men likevel klarer du å skvise inn litt på bloggen! ;) Så bra! Nå må du bare komme deg på facebook og så skal du se at det også tar litt tid av livet ditt! ;) Hehe..
Savner deg/dere!
Klem