lørdag, januar 20, 2007

Vi har fått en morgenfugl..

God morgen.
I det siste har Ingrid altså begynt å våkne i 7 tida, til mors store fortvilelse, har nok vært litt bortskjemt på det området ja.
Vi klarer å strekke natta litt lenger med at ho ligger ved siden av meg i senga en times tid og koser før vi står opp.. Må nok justere leggetiden min litt, sitter oppe alt for lenge om kveldene.

I dag regner/sludder det, det var såå fint vær i går, men det kan jo ikke være to fine dager etter hverandre, så vått og grått igjen i dag.
Tankene går til min kjære mor og far som er i Florida med 30 grader og sol...
Håper bare dette regnet kommer som snø på hytta, så vi kan nyte litt godt av det om noen uker når hytta er ferdig.

I kveld skal Bjørn på jobb, så det blir hjemme alene kveld.
Litt trist, men han kommer jo hjem kl 22 så det er ikke så ille.
Ingrid legger seg i 20 tiden, så da kan jeg kose meg alene et par timer.

Jaja, nå er det ei som holder på å fylle opp bleia her, så vi snakkes.

Klemmer fra Helene

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey there...reading Norwegian isn't the best for me...i think i got the gist of what you were saying...basically Ingrid is sleeping more for you at nite?...the pictures were adorable...i can't wait to see her in May...xoxoSue

Anonym sa...

Så fin Ingrid er

Klem fra tante Ellen