torsdag, januar 18, 2007

Long time no see..


Hei alle sammen..
Det har vært stille på bloggen noen dager, det er litt fordi vi har vært på sykehuset og litt fordi jeg ikke har hatt inspirasjon til å skrive noe..
Uansett.. Her er det meste som det pleier..
Vi var på sykehuset ei uke fordi Ingrid fikk virus og ble veldig tett i brystet, ho måtte behandles med Adrenalin inhalasjoner og måtte ha litt ekstra oksygen.

Etter ei lang uke på det lille rommet kom vi endelig hjem på fredag.
Det var deilig. Vi var på hotell Norge og spiste middag på fredagen sammen med Kirsten, David og Linda. Linda var hjemme på en snarvisitt fra USA, og det var koselig å møte ho igjen. DEt var veldig god mat og vi koste oss veldig.
På lørdagen var vi i familieselskap hos Bjørns søster. Det var veldig koselig og det var mye god mat.
På søndagen var jeg ute hos min venninne og stemplet litt. Lagde 2 kort og ble veldig inspirert, må nok lage litt i helga.
I går reiste min kjære mor og far på ferie. De reiste til Fort Lauderdale i Florida, til lørdag border de et flott cruiseskip og skal seile rundt i Karribien i hele 12 dager med alt inkludert. Høres DEILIG ut..

I går fikk ingrid ei stilig KU av våre kjære naboer, den er stor og søt og myk og Ingrid elsker den allerede.


Ellers så bedriver vår lille prinsessa dagene med å ligge og holde seg i tærne, sitte/stå på fanget, spise og sove.. Ho er ei deilig jente og vi har det veldig fint..
Nå må jeg lage ferdig ei kake jeg holder på med, det er nemlig Kick off med Oriflame i dag kl 19..
Snakkes snart igjen.
Klemmer til alle som gidder å komme innom meg..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var bedre ja! ;) Så koselig å høre at lillegull er så å si frisk og rask igjen! :) Godt å høre ja! Og koselige bilder du hadde lagt ut av henne! Hun er jo blitt sååå stor!!! :)

Snakkes og håper vi sees snart! Selv om det sikkert blir en stund til vi sees.. :(

Klem, A:)