onsdag, januar 24, 2007

En nydelig vinterdag.

I dag har min venninne Ingrid og jeg vært ute og gått en lang deilig tur med bebisene våre.
Endel av turen gikk vi på golfbanen og det var rene hinderløypa å gå der med vogn så vi fikk trent både armer , rygg og ben..
Turen gikk også rundt et vann som isen hadde lagt seg på, og det var så nydelig. Sola skinte og det var bikkjekaldt, men jeg fikk da knipsa noen bilder.


Var det ikke flott? Håper vi får mange slike dager fremover.
I dag kom taksteinene til huset. Det blir spennende å se om de kommer på i morgen.. håper det.
Nå er det leggetid, men jeg klarer ikke helt å løsrive meg fra filmen som går på tv2 sebra. Kalenderpikene. Det er en fantastisk god film, hvis du ikke har sett den allerede kan jeg anbefale deg å se den..
Ha en fin torsdag alle sammen og takk for at dere stikker innom.
Klemmer fra Helene

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Helene.

Jeg satt og så på samme film som deg, men ble så trett at jeg er i ferdmed å legge meg. En liten titt på din side og så er det natti natti. Fine bilder forresetn.

God natt
Hilsen tante E

Unknown sa...

Så koselig at du kommer innom.. Klem fra Helene

Anonym sa...

veldig koselige og fine bilder! :) Fikk nesten hjemlengsel nå.. sukk..

Knallbra film ja.. ;)

Klem