mandag, mars 17, 2014

Micael Kors veske!

Jeg elsker Micael Kors vesker!
Jeg har lyst på mange, men jeg har ikke råd ennå..
Må jobbe mer så jeg kan tjene mere penger.

Men uansett, Når jeg var i New York fikk jeg denne kjempefine MK veska i forsinket bursdagsgave av min gode venninne Unni! Og jeg er sååå fornøyd og glad for den!! Elsker det myke skinnet og de fine sølvdetaljene!

Det er like gøy hver dag når jeg kan henge den over skulderen..
Og som Marie på snart 5 år sier, den lager så artig klirrelyd når man rister på hankene..
Tusen takk igjen Unni! You made my day!!!
Har du en veske du er spesiellt glad i??
Helene

3 kommentarer:

Sanna sa...

Jättesnygg väska! :D

Hoppas ni hade de fint i New York, jag önskar jag kunde vara så duktig :(!

Unknown sa...

Takk, Sanna!
Vi hadde det kjempegøy!!
Satser du på Barcelona eller i September?
H

Anonym sa...

Hvilken modell er denne vesken?