lørdag, mai 22, 2010

Noen bilder fra Ingrids bursdagsfeiring..

Her er ho, 4 års jenta vår..
Jeg spurte hva ho ønska seg til bursdagen,
Ræserbilkake var svaret jeg fikk og da måtte jeg jo bare sette i sving..
Det var gøy, kaka blir nok finere med litt øvelse,
men jeg er fornøyd til å være første gangen..
Fullt hus og stormende jubel..
Det ble mye kakebaking den uka... tilsammen 6 kaker pluss muffins..
Den siste var til Tor Eriks konfirmasjon..
Bjørn gråt nesten da jeg måtte lage Chelseakake
på den dagen de vant serien.. hehe

---------------------
Some pictures from Ingrids birthdayparty..
All she wanted was a lighting mc queen cake, and I just had to make one...
There was a whole bunch of kids, and the two hours passed quicly.
That week i made 6 cakes and many cupcakes..

Last cake is an English soccerclubs t-shirt cake,
and that is NOT Bjørns team.. It was for Tor Eriks party.

post signature

Ingen kommentarer: