søndag, mai 02, 2010

Ingrid 4 år..

Her er ho... ca 700 gram stor, og ikke mange dagene..
Og her, nesten 4 år, og allerede en gryende bowligstjerne..
Mors pike, fars skatt, hele husets apekatt..

GRATULERER med dagen, skjønne Ingrid.
Du er ei herlig jente, og jeg er så glad for at vi har deg.
Du er bestemt og trassig innimellom,
men du er verdens skjønneste likevel..
Jeg er jammen heldig som har klart å få
to så søte og gode jenter!
Dette er en glad dag,
men samtidig som vi gleder oss
over den friske jenta vår
tenker vi også på Johan
som vi aldri fikk lov til å bli kjent med..
Skulle så gjerne hatt to fireåringer løpende rundt.
Vi har vært på graven i dag og pynta.
Ingrid har snakket mye om
Johan i det siste.. ho savner han...
og skjønner ikke helt at ho ikke skal
treffe han og snakke med han..
men, men, ho forstår det kanskje en dag.
Helene

2 kommentarer:

IngJoh sa...

Huff ja stakkars dere.. hver gang det er Ingrid sin bursdag så vil det også være en sorgens dag.. Sorg er så vondt at man skal bære med seg hele livet. Det er sår som aldri vil gro men som vil bli litt bedre å leve med etterhvert.
Så trist at dere må gjennoppleve dette hvert år sånn.. jeg kan si jeg føler med dere men jeg vet jo ikke hva det er, å føle det dere føler.
Kan bare gi deg en klem og si at jeg er glad i deg og at du er et fantastisk menneske og en fantastisk mor. Ingrid har fått både energi og humør og kunnskap for to, så jeg tror nok at Johan gav henne en liten del av seg selv før han sovnet inn. Og den delen vil alltid bo inni Ingrid.
Så fint at dere prater om det til henne og lar henne få bli kjent med Johan på en måte...
Ja dere har fått noen helt vidunderlige barn Helene.

Anonym sa...

Can you even imagine Ingrid was that little????...so crazy...she has grown into such a beautiful girl!!!..Happy belated Birthday Ingrid!!...xoxoSue