mandag, desember 14, 2009

Utfordring.

Jeg har blitt utfordret av Aina og utfordringen lyder:

Gå inn på "Bilder" på maskinen,

velg 4 eller 7 mappa,

velg så 4 eller 7 bilde.

Skriv litt om det, send utfordringen videre til 5 av dine venner..

Her er bilde nr 4 i min 4. mappe.

Det passet fint med det bildet, det er fra "grøtfesten" med Caravanklubben for to år siden.. Vi pleier å være med på den festen hvert år før jul, som kanskje mange vet er mamma og pappa habile campere og de kjenner mange koselige campere så disse festene pleier å være veldig koselige.

Her er Ingrid( vittig å se å lita ho er..) og Linnea på nissens fang.

Årets grøtfest var i går, og det var koslelig som alltid..

Også i år var nissen der og Ingrid synes det er stor stas.. Har endelig klart å overbevise ho om at joda, Nissen finnes!!! Vet ikke om dere så det, men for noen helger siden hadde de en sang på barnetv som het: Julenissen fins ikke!! Jeg ble irritert og opprørt over at de spillte sånn en sang på barnetv, og Ingrid så jo også denne sangen. Søndag morgen når ho slo opp øynene var det første ho sa: Julenissen fins ikke, mamma.. Det synes jeg var trist å høre fra min 3 åring og jeg vurderte sterkt å sende klage til NRK, men det ble med tanken og nå gleder ho seg altså igjen til julaften og til at nissen skal komme på besøk;-)

Vel, det var bilde nr 4..

Jeg har heller ikka så mange å utfordre, men jeg prøver meg med:

Ingunn på Tankevandring,

Ellen på Ellvis og

Stein Roger på Eivins dagbok

Ha en god dag..

_________________________

I have a challenge.

The challenge is: go to pictures, find 4th folder and pick the 4th picture, write something about it and send the challenge on to 5 of your friends.

This is my 4th picture, Ingrid and Linnea(cousin) on Santas lap.
The picture is from a "grøtfest" with the caravanclub. My parents are campers and they have a lot off nice campingfriends.. The grøtfest is a yearly event and this years party was yesterday and it was fun as usual.

Have a nice day!

Ingen kommentarer: