onsdag, februar 18, 2009

Stor jente..

Tenk, den lille jenta vår er snart 3 år..
Tiden flyr av gårde.
Ho gleder seg til å bli storesøster,
men ho skjønner vel kanskje ikke helt at det betyr
at ho må dele mamma og pappa med ei annen lita jente..
I dag har ho prøvd ut babysenga som jeg rigget klar i går.
Det var veldig gøy syntes ho..


Ingrid er utrolig blid og glad,
og jeg må si jeg takker hver dag
for at vi har sånn ei frisk og oppegående jente..
Tør ikke tenke på hvor ille det kunne gått..
Til fredag er det karneval i barnehagen,
håper jeg kan få ho til å gå med ei supersøt "tussidrakt" som vi har fått låne..
Ho er veldig søt i den.
Ha en fin dag!
Klem fra Helene

------------
Ingrid is getting so big! Soon she will be 3 years.
She is a happy girl, looking forward to be bigsister..
We'll just have to see how fun it is
when she realize that it also means that
she has to share us with the little creature..
I feel so thankful for having Ingrid around, she is healthy and funny..
We are lucky!!!
Have a nice day!

Helene

2 kommentarer:

IngJoh sa...

Ho er bare til å spise opp!Blir spennende å se hvordan ho reagerer på lille M da men jeg tror ho kommer til å ha en stor omsorg for ho. Og jeg tror nok at ho får være med på stell og det meste kjenner jeg deg rett :-)Ingrid blir ei fin storesøster.

IngJoh sa...

Ho er bare til å spise opp!Blir spennende å se hvordan ho reagerer på lille M da men jeg tror ho kommer til å ha en stor omsorg for ho. Og jeg tror nok at ho får være med på stell og det meste kjenner jeg deg rett :-)Ingrid blir ei fin storesøster.