mandag, februar 16, 2009

Intet nytt under solen.

Dagene flyr, og det skjer lite..
Ingrid har vært syk igjen, Bronkitt stakkars, men nå ser det ut som ho er bedre igjen og det er jo bra..
Jeg vokser og lille M trives inni magen.
Nå er det snart bare 9 uker til termin og det er jo ikke lenge til.
Det er dessverre ikke noen bilder å legge inn i dag, men håper det blir noe i løpet av uka.
Ja, det var bare et lite livstegn til dere, mine trofaste lesere..
Ha en god dag, mine venner..


Jeg kommer forresten i fremtiden til å prøve å kommentere bildene mine på engeslk og, til ære for mine amerikanske lesere..

------------------------------,

For my American readers:
No new pictures today, time is running.
I'm getting bigger as I write, and baby M is still in my belly.
Only 9 weeks to delivery now, not a long time..
I will try to post some pictures later this week.
Have a nice day!

Helene

Ingen kommentarer: