mandag, januar 12, 2009

Nugatti og kakebaking..

Her sitter Ingrid og koser seg på benken mens jeg baker kake..
Ho er veldig opptatt av å se når jeg holder på med å lage mat, så kanskje det er ei lita kokkespire vi har..
Jeg kan love at øynene til Ingrid strålte når ho fikk skjea og fikk sitte og spise opp resten av Nugattien..

Fornøyd jente!!

Smake?? Nam nam..

Har du sett sånn, dette var jo kjempegodt mamma..

Ha en god dag mine trofaste lesere;-)
Nå vil jeg opp og ha meg en dusj før jeg skal hente gulljenta i barnehagen.

Mange klemmer fra Helene








4 kommentarer:

IngJoh sa...

Ingrid blir bare penere og penere for hver dag. Selv med nugatti i fjeset :-)
HO er ei livlig og utrolig herlig jente.
Så koselig dere hadde det i jula, gøy å se bilder!

Unknown sa...

hehe.. ja det er liv her til tider kan du tro..
Vi koste oss veldig i jula, håper vi kan få invitert dere ut her snart..
Klem fra Helene

IngJoh sa...

ja nå er vi jo friske alle så du må skyndte deg hehe..

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Hellandussan så mange fine bilder!!! Den som venter på noe godt osv.. ;)
Og lille NugattiSnuppa da! hahaha, så herlig!!! <3
Glad i dere!
Klem