torsdag, januar 15, 2009

En vanlig dag..

Sånn er morgenen her i huset for tiden..
Ingrid koser seg i gyngestolen sin med "tåte" og teppe mens ho ser på barnetv..
Sutten er og i nærheten..
Ingrid har som dere kanskje vet forelsket seg i Lynet Mc Queen..
Gleden var derfor stor i dag når jeg hadde kjøpt sengesett til ho med Lynet på..eller ræserbil som Ingrid kaller den. Så nå håper vi lillegull skal sove godt i senga si etterhvert når vi får vasket det og lagt det på.
Ha en god torsdag alle sammen!
Klem fra Helene

2 kommentarer:

IngJoh sa...

Ja den tåta må ho ha hehe... begynner å bli litt stor nå for tåte ser jeg, for tåta har liksom krympa så i forhold til ansiktet hennes hehe.. men er vel ikke lett å vennes av med den heller. Noe kos må de jo ha. Nå er ikke min Ingrid så opptatt av tåta si heldigvis,ho får bare drikke av tutekoppen om dagen og spør aldri etter tåta. Og om kvelden får ho flaske med melk og da er den kjærkommen.
Så gøy for ho å få det sengesettet, tenker ho skal glede seg til å sove i det ja! Ho er bare vidunderlig den jenta di. Var så koselig sist jeg var hos deg å jeg fikk kos med en gang. Og så langt og krøllete hår ho har fått, ja ho er bare så GOO!

Unknown sa...

Hei ja takk for det..
Den tåta er ho glad i ja, både morgen og kveld..
Men når babyen trenger de skal ho få de.. det er avtalen..
jaja, litt må de jo skjemmes vekk..
Klem