fredag, desember 19, 2008

Syk jente..

De siste tre ukene har Ingrid vært syk, ho har vært i barnehagen 3 dager tror jeg, og en av de dagene fikk ho med seg Susi hjem på overnatting..
Vi pynta juletre og Ingrid spilte piano for Susi.
Dagen etter var Ingrid syk igjen og jeg måtte kjøre Susi til barnehagen alene..


På tirsdag var jeg hos legen igjen med Ingrid, ho hadde ørebetennelse og noe på luftveiene, så ho fikk antibiotika siden ho hadde hatt feber så lenge, og blitt verre igjen..
Onsdag fikk ho jammen øyebetennelse og, og ho har vært skikkelig pjusk denne uka..
Ho er kjempeflink til å ta medisinen, men drypping i øynene er noe dritt!!
Vi sover sammen i vår seng for tiden mens ho er syk og i dag morges våkna ho litt før jeg skulle opp, da sa ho:
Mamma, min bestevenn.. smelt, ho er så skjønn...
Håper ho snart er frisk igjen, stakkars lille gollet.
Ha en god adventshelg alle som er innom.
Hilsen Helene


4 kommentarer:

Anonym sa...

Sååååå skjønn!!! Sa hun det? Mamma, min beste venn...?!?!?! Hvem som helst smelter jo av slikt! ;) Hun er bare ei deilig prinsesse altså!

Har dere alt pynta treet?!?! :O
A:)

IngJoh sa...

Jeg vet ikke om du leser kommmentarene her inne Helene for du pleier ikke å svare på de, men jeg ville bare si at jeg er stadig innom her, og det er så koselig å se at du har begynt å skrive litt igjen her og det var så utrolig koselig å være hos deg i kveld. Men du ser veldig sliten ut, ja selv om du ser bra ut som gravid, og utrolig velstelt, strøkne negler og stilig på håret hehe... så ser jeg at du er trøtt.
litt misunnelig på de neglene dine da de er så kjempefine du er så flink. Jeg vil gjerne bestille en time hos deg en gang å få fine negler, men lommeboka mi er slunken nå som det er sydentur og jul og alt. Så jeg får se langt etter fine nye negler på en stund.
Kanskje jeg kan til våren men da er du nok opptatt med snart føde eller nyfødt baby!

Anonym sa...

Hei.
Takk for i går ja, det var koselig.
Jeg leser kommentarene;-)
Det er kjempekoselig når jeg kan se at noen har vært her, hvis ikke tror jeg jo at ingen stikker innom..
Vi kan jo se over jul ang negler, kan jo bytte i litt vasking. hehe..
Ha en god dag.
Klem fra Helene

Anonym sa...

Hei på dere.
Så mange flotte bilder av prinsessa :)Håper det går bedre med henne nå når hun har fått medisiner ;)Morro å være innom her, hun vokser jo så fort. Vi ses på nyåret. Godt nyttår til dere :)

Klem til dere fra Ann-Helen + og spesiell stor klem til prinsessa :)