mandag, november 05, 2007

Heisann..
Det ser ikke ut som jeg klarer å skjerpe meg med denne bloggingen..
Men nå har jeg iallefall fått ny bærbar PC, så nå er det litt lettere å få lagt inn nye bilder og sånt..
De siste dagene har gått med på å tømme containeren vår, som vi har fått solgt.
Det skal bli deilig å bli kvitt den, den ser jo ikke akkurat fin ut der den står og lyser i hagen. Hvorvidt det kan kalles hage ennå kan vel og diskuteres, det er jo bare en stor sandslette..
Håper snøen kommer tidlig i år og at den blir liggende til langt utpå våren og dekke over alle uhumskhetene..
En dag skal jeg legge inn noen nye blider av snuppa mi, når det blir er bare å vente og se..
Ha en god uke dere få som ennå sjekker bloggen min av og til..
klem fra Harefrøken

1 kommentar:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Sjekker fortsatt bloggen din OFTE! ;) men lite skjer ja.. :P

Grattis med ny pc da

Klem