onsdag, november 28, 2007

Hei igjen..
Fremdeles ingen bilder..
Jeg som trodde alt skulle bli så lett med ny PC, menmen, de kommer nok til slutt.
Jeg har hatt et par hektiske uker , men jeg begynner å se enden, en uke igjen nå så har jeg, foreløpig, ingen planer som møter eller party eller andre ting som tar mye tid og ikke er bare koselig..
Gleder meg til å finne frem julepynt til helga og rigge opp ting jeg ikke har sett på 2-3 år..
Jeg har kjøpt de nydeligste røde lysene som jeg skal bruke i jula. Røde lakk, skikkelig lange og slanke.. og så har jeg kjøpt nye krystall-lysestaker som jeg har satt de i..
I morgen er det juleavslutning med damene mine i Oriflame. Jeg skal lage risgrøt og riskrem, og håpte jeg skulle rekke å lage ei kake og, men jeg får se hva jeg rekker.. Jeg skal på senteret å hente bilen som har vært på rens, besøke ei god venninne, og gå til PWBIL å ta bilder av bilen som jeg skal selge.. Så si ifra hvis noen har et par timer de ikke trenger..

Og si ifra hvis du vil kjøpe det røde lynet vårt, Audi A4, stv, 1997 modell..

Ingrid er en skikkelig energibunt for tiden, jeg gleder meg over hver dag med ho.
Hadde jo nesten mistet håpet om at jeg skulle oppleve den fantastiske lykken det er å få barn jeg, så setter nok ekstra pris på hverdagene med lillegull, kanskje..
Men for all del, jeg synes det er DEILIG når ho legger seg om kveldene.
Ho er så skjønn, og har begynt å si endel ord, ho kan mange dyrelyder og er spesiellt skjønn når ho lager fiskelyder. Ho har just lært seg å kysse, så det blir endel deilige våte snørrete kyss i løpet av dagen.

Jaja, ha en god kveld, snart er det advent!!
Klem fra Helene

1 kommentar:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Så koselig å høre om Ingrid! :D Og om det HEKTISKE livet ditt.. Guri, får nesten svettetokt og hjertebank av bare å lese om det! :O Heeeektiske dager ja! Men det er jo Helene in a nut shell! ;)

Gleder meg veldig til å se Ingrid igjen til jul! :) Gleder meg til fiskelyd og kanskje et smask!

Love*