søndag, april 01, 2007

Min første lue..

Jeg har hekla lue til min skjønne Ingrid..

4 kommentarer:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

neimen sååå skjønne bilder av prinsessa!!! :D Hun er jo bare blitt så stor nå! Og veldig skjønn!!
gleder meg til å se henne i påsken! :)

du skifter jo layout på siden din hele tiden om dagen! :P Moro å se noe nytt hver gang jeg er innom! ;)

..godt det skjer noe hos noen.. har ikke hatt tid/lyst til å legge inn noe på min blogg enda. Men i morgen kommer en oppdatering! :)

klemmer

Anonym sa...

For ei skjønn jente!!
Her i lillestrøm lader jeg opp til morgendagens seriepremiere. Keiko skal føre fugla til topp i år. Synes synd på dere sørlendinger som må slite med bjørnebye...Regner med du er litt fotballinteressert?????

-Keiko-

Unknown sa...

Jada..jeg slipper ikke unna. Mannen og resten av familien er interesserte så jeg får jo med meg litt..
Keiko har jo satt sine spor her i sør og..
Heia Start!!!
(og Lillestrøm på andre da..)

Anonym sa...

Det var ei nydeleig lue på ei nydelig jente.
Klem fra tante på T