tirsdag, april 10, 2007

Hverdagen begynner igjen..

Endelig tilbake fra hytta..

Vi har kost oss noen dager, men mannen har vært syk så det er bare Ingrid og jeg som har vært på tur.. Det var koselig, men vi savnet han jo da, ikke helt det samme uten..

De siste dagene har det gått mye tid til å jobbe på huset. Jeg har lagt fliser over kjøkkenbenken og vi har begynt å sparkle og male i stua..
Flisene på kjøkkenet:
I morgen skal jeg begynne å tapetsere, det blir spennende og gøy.
Ha en god tirsdag dere som er innom..
Klem fra Helene

2 kommentarer:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Har du begynt å legge inn bildene "små" igjen? Hmmm.. Går ikke ann å klikke på det for å få det større!

Ellers så ser det veldig fint ut med flisene. Ser ut som litt av en jobb!!! :) Og enig at du kanskje burde flekke litt på de øverste... ;)

Men gleder meg til flere bilder av huset etterhvert som dere jobber videre! ;)

Klem

Anonym sa...

De flisene det ser dritkult ut. Det må ha vært et "puslespill" å få dette til. Gleder meg til nest bilde fra huset.
KLem fra tanta på T