lørdag, mars 24, 2007

Jeg HATER fotball, særlig på en lørdagskveld...

Hei.

I dag har jeg vært på stempelmesse..
Det var ikke så himla mye gøy der, så jeg klarte å gå ut uten å bruke ei krone..

Jeg har laget noen kort i kveld mens min kjære har sett på fotball landskamp sammen med David. Det ble noen bursdagskort, tenkte å skrive noe på de to uten tekst, men jeg må visst ta meg en tur ut til Ellen og låne noen fine bokstavdice..
Det siste bildet er av kortlagingsutstyret mitt.
Synes ikke dere også at jeg har skikkelig orden i "sysakene"???




Fortsatt god helg.
Helene

1 kommentar:

Anonym sa...

Hvordan i alle dager kom jeg inn på denne sida her? Ja ja jeg får legge igjen en kommentar da, det jeg vil si er at jeg elsker fotball, spesielt på lørdagskveldene...fotball og øl er topp!!

-Keiko-