tirsdag, mars 06, 2007

Bloggetikken

eller sisten som det heter på et annet språk..

Her er reglene: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv.bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet.til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres.etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

1.Jeg er TV slave.. ser på ALT. Cæsar, Farmen, Frustrerte fruer osv..

2.Jeg er elsker å ha det ryddig, men mislykkes gang på gang med å beholde orden når jeg endelig har kommet til bunns i avisbunka, klesvasken, oppvasken og alt annet kjedelig husarbeid..

3.Jeg lar meg veeeldig lett rive med (til mannens store fortvilelse)og tar så av at jeg nesten letter.. får mange rare ideer noen mer gjennomførbare enn andre..

4.Jeg er overoptimistisk, tror jeg klarer alt og kan ikke si nei selv om jeg ser at tidsskjemaet sprekker gang på gang..

5.Jeg trodde aldri jeg skulle dele sikleglass med et lite barn, men min skjønne lille Ingrid har gjort meg helt tussete og det skjer rett som det er at jeg både drikker av glasset hennes og slikker skjea etter ho..

6.Jeg elsker å bruke mine kreative evner, tar helt av og handler i vei, og har pr i dag skapet fullt av garn og ustrikkede klær..

Jaja, jeg har bare to bloggevenner, Ellen er tatt, så nå har du den Aina..

Ingen kommentarer: