mandag, februar 12, 2007

Hjemme igjen..

Nok en helg er forbi og jeg merker
at ukene virkelig har begynt å fly avgårde.
Jeg har som tidligere nevnt vært i Oslo denne helgen
på kurs med Oriflame.
Det var veldig lærerikt og gøy.
Vi fikk en innføring i alle de nye produktene,
og det er jo ikke få.
På søndagen hadde vi kosmetisk kjemi, det var veldig interessant og artig å skjønne litt mer hva de forskjellige ingrediensene gjør.
På lørdagen var Anne Birgitte, Aina og jeg på Fridays og spiste middag,
det var deilig mat og veldig koselig...mmm...
Det var en skikkelig ufordragelig servitør,
ikke det at vi så veldig mye til han da..
Jeg sov hos Aina og Tor Inge på den nye luftmadrassen
deres, veldig behagelig..
Når jeg ventet på trikken på søndag morgen var det så kaldt
at det frøs i nesa når jeg pustet inn.. birr birr..
Etter kurset på søndagen traff jeg Marianne og David
på Egon, vi koste oss med god mat.
Så vi kan vel si at det ikke har vært noen god slankeuke...
Flyet var selvsagt en time forsinket (Hurra for SAS Braatens, de lever virkelig opp til sitt rykte..) så jeg var ikke hjemme før sent på søndag kveld, derfor ingen oppdatering i går kveld.
Jeg har savnet Ingrid i helgen og det var deilig å komme hjem til ho, måtte stå ved siden av senga og bare nyte synet
der ho lå og sov så søtt.
Ønsker dere alle en god og spennende uke!!
Hilsen Helene

3 kommentarer:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Bra madrassen var god å ligge på da! ;) Kan godt tenke meg du frøs på morningen på søndag ja! Litt utpå dagen hadde vi -10 kuldegrader! Isj. Det er kaldt det!

Var kjempekoselig å ha deg på besøk! Jeg skylder deg penger for middagen.. Du får få de når vi møtes igjen eller så må du sende meg kontonr! :)

Husket han på morsdagen????? :P

Love, Aina

Anonym sa...

hei vennen!
tenker det var rart å være uten go´jenta i helga ja.. syns det er så koselig å innom bloggen din, du er så flink til å få ting til!!! nå er snørrungen min på bedringens vei.. vi må treffes med ungene en formiddag snart. rimelig travelt og heftig med to trollunger her til tider, men Ingrid takler nok det ho;-)
klem,-marianne

Anonym sa...

Hei
Velkommen hjem. Mamma glemte selvfølgelig tåteflaskene. Hun fikk det så travelt plutselg.Sulle jo hjem å lage middag til deg. Håper de nogså smakte.

Klem fra tante på Tinnheia