onsdag, februar 14, 2007

Be my valentine..

I dag har jeg truffet en kjendis..

Jeg blir liksom litt rar når jeg treffer et kjendt fjes,
uansett om det er A, B eller F kjendiser det er snakk om..
I dag har jeg da slått av en prat med
BJØRO HÅLAND!!
Okei, det er kaskje ikke den hippeste kjendisen for tiden, men dog..
Hihi, måtte ringe til Aina og rapportere...


Ellers så husket min mann og lille Ingrid at det var
min første morsdag på søndag.
Jeg fikk en nydelig orkidé sammen med et koselig lite kort.
Det var koselig det..
Setter inn et bilde av orkidéen og ønsker alle mine venner og kjente,
kjendiselskere eller ikke en
God Valentinsdag!
Klem fra Helene

2 kommentarer:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

"I love you because you understand meeeee..." *synge synge* Hehe.. Tenk å møte selveste Mr Bjøro Håland! Kan jeg ta på deg?

Her er websiden hans om du vil begynne å forfølge han:

http://www.bjoro.com/

:P

Anonym sa...

Hurra for Bjørn

Hilsen Tante på T