torsdag, desember 07, 2006

Hei.
Nå var det ei stund siden jeg hadde fått skrevet noe..
Siden sist har mor vært på julebord, artig og fuktig.(..ikke for fuktig da.. husker alt..)
Vi har også vært på kontroll på sykehuset og det gikk veldig bra. Vi ble med på forskningsprosjekt med pedagogisk oppfølging.. Blir spennende å se om det har noen effekt..
Vi var iallefall hos psykolog og lille skal sjekkes 4 ganger frem til ho er 3 år og så får vi besøk hjemme av noen damer som skal "leke" og teste ho med div tester, vet ikke hvor ofte det skal skje så vi får bare se..
Her i heimen har vi hatt nok ei runde med forkjølelse, denne gang med feber.. ikke gøy å se lillegull utslått og uopplagt nei..
Men ho kom seg raskt og denne gangen klarte vi oss med å snakke med dr på telefonen..

På lørdag hadde vi juleverksted her hjemme.. Det var veldig gøy.
Vi koste oss med pepperkaker, julebrus og klementiner..
Må sette inn et lite bilde av de fornøyde dekoratørene..


Jeg var barnevakt for min niese her om dagen og må bare legge inn et søtt lite bilde av kusinene..

Ellers er jeg i full gang med å produsere til julemarked på
Erkleiv skole søndag 10 des kl 12-19
Legger inn et lite bilde av et "juletre" jeg har laget.. ikke så lett å se men..

Jeg har vært hos frisøren i dag og fått meg julefrisyre med rødt og hvitt.. Nå gleder jeg meg bare til å få litt ettervekst.. det blir veldig mye kulere da..

De fleste må nok venne seg til min nye look, men jeg vet av erfaring at det går seg til.

Nei, nå er det natta..
Ha det fint alle som er innom, skal snart sette inn noen bilder av huset igjen..

Klem klem..

Ingen kommentarer: