fredag, desember 01, 2006

Endelig kom takstolene..

Etter mange ukers venting kom endelig takstolene i dag..
De er ikke helt ferdig plassert ennå, men det er ikke lenge til nå.. Jippi..
Nå begynner det virkelig å ta form der oppe på tomta, må vel snart begynne å si i huset..
Her er noen bilder jeg har tatt i dag:


Nå gleder jeg meg veldig til helga.. bare noen timer igjen. Ikke at det betyr så mye for meg, jeg har jo fri hver dag, men det er deilig at mannen har fri..
Vi skal på kontroll på sykehuset med "lille" i morgen,
gleder meg og håper alt er bra(...det tror jeg da..)
Ellers så skal vi på julebord med noen venner i morgen kveld. Det blir nok koselig.
Blir rart å levere ho ifra seg, men det skal nok bli godt også..
Og så er det bare få dager igjen til Julekonsert..
Måtte bare sette inn et søtt bilde av pappa og lillegull som koser seg...

Minner om:
JULEMESSE på ERKLEIV SKOLE
SØNDAG 10 DESEMBER!!

Hilsen Helene

1 kommentar:

Anonym sa...

Så moro med huset! Gurimalla... Det er jo snart ferdig (iallefall skallet!) hehe. Håper alt var bra med LilleGull, og at dere får en finfin helg med julebord og det hele..
Gleder meg til neste helg!

Snakkes!
A:)