torsdag, februar 27, 2014

Konkurranse!

Har du lyst til å vinne dette nydelige settet med dag og nattkrem i Oriflames nye Ecollagen serie? Verdi på premien er 938,- Kremene er helt fantastisk effektive og jeg merket raskt at min hud så yngre og friskere ut etter bare få ukers bruk! De inneholder ikke parabener og har en frisk og mild duft..
For å være med i trekningen må du følge bloggen min, gjerne dele den på din Facebookside og kommentere under innlegget her.. Jeg trekker når jeg passerer 50 følgere, så jo flere som deler jo fortere trekker jeg.. 
Lykke til! 
Helene

9 kommentarer:

Unknown sa...

Følger bloggen din :) Krysser fingrene!

Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

Torunn sa...

jeg følger nå bloggen din :D

Unknown sa...

jeg følger bloggen :)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Har fulgt bloggen din lenge jeg! ;) Og vil gjerne bli med på konkurranse! :D
A:)

Anonym sa...

Jippi, dette ønsker jeg meg :-) du er så kreativ og unik kjære Helene. Klem fra Ann Helen

Unni39 sa...

Har forfulgt deg lenge :) :)

petra sa...

Jeg følger deg jeg:)

Tina:) sa...

Deler gjerne:)