tirsdag, august 02, 2011

Livstegn!

Til mine faste blogglesere, selv om jeg tror antallet kan ha sunket betraktelig etter ett halvt års bloggtørke kommer nå ett livstegn...

Som dere sikkert vet har vi vært i USA tidligere i år, vi var i Indiana og i New York.

Vi hadde noen deilige dager i påsken, men været var jo ikke i nærheten av drømmeværet dere hadde her hjemme i samme tidspunkt.. I Indiana hadde vi snø en morgen, men fikk og en fin dag som vi tilbrakte i Chicago by, Navy Pier nærmere bestemt.. Her er noen bilder fra det.

Her er også bilder av ei lita ballerina og ei lita spankulerende jente i solskinnet..

Her er Ingrid og jeg i glassmonter på utsiden av en av verdens høyeste bygninger.. Det var laaangt ned...

Fontene i sentrum av Chicago.

Vel, det var ett aldri så lite innblikk i vår påskeferie, skal prøve å legge inn litt fra dagene i NY også om ikke så alt for lenge..

Fortsatt god sommer!

Helene

1 kommentar:

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

Så moro med litt blogging fra deg igjen! :D Hurra! :) Må nesten ta opp min egen blogg snart også kjenner jeg.. :P

Mange fine bilder og moro å lese om deres turer!

Klems,
A:)