fredag, november 26, 2010

Advent..

I løpet av dagen/kvelden blir det advent og førjul i stua.. Gleder meg til å henge opp røde gardiner og til å pynte opp med julestjerner og annet dill..

Så siden det har vært dårlig med inspirasjon både til blogging og rydding og pynting her det siste halvåret øyner jeg nå et håp om at "tørketiden" er over og entusiasmen og skapergleden skal nå nye høyder i det vi går inn i noen av årets mest hektiske uker(for noen iallefall) ..

Håper å diske opp med noen bilder i løpet av helgen, men inntil da, God helg mine venner, de få som fortsatt stikker innom av og til!

post signature

4 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Jeg stikker jevnlig innom selv om det har vært "tørketid" :)
Hadde vært koselig å se bilder :)
God førjulstid!
klem

IngJoh sa...

Ja jeg tenker du har mange jern i ilden nå ja Helene, julenegler også, vil jeg tro,jeg lurte på å bestille et sett julenegler hos deg, før julebordet den 11 desember, men er muligens fullt opp på bordet ditt nå framover vil jeg tro. Skulle vel hatt en krans også av deg om du har noen til å ha på døra.

Unknown sa...

Hei Ingunn.. Jeg har noen få kranser utenfor her, du kan jo svinge innom en dag hvis du er forbi.. vi kan snakkes om negler.. vi ringes, det lar seg nok ordne på et vis :-)
klem klem

Anonym sa...

Så koselig å se deg på onsdag! Kommer gjerne opp en tur over nyttår! Gla i deg! klem fra BB