onsdag, september 01, 2010

Hektiske dager... som vanlig.

Hei og hopp...

Dagene flyr, er på andre uka i ny jobb og har nå sagt opp jobben i Coop.

Det er helt rart å kunne gå på Rema eller Kiwi, Ica Maxi eller andre butikker uten å føle at en er illojal og "frykte" at noen andre coopere skal se meg.. hehe...

Jeg stortrives i barnehagen, det er superstress, men dagene flyr og alle er så fornøyde med maten jeg lager og jobben jeg gjør, utrolig deilig å føle seg verdsatt!!

På hjemmefronten er det ikke så mye nytt, det nærmer seg ferie og det skal bli DEILIG!! Er inne på yr.no og sjekker været i Side hver dag, det er ca 28-33 grader og det varmer hjertet bare å lese om det. Fikk billettene i posten i dag og da blir det jo enda mer virkelig.

Sommeren er på hell, men det er fortsatt grønt og fint ute, endel blomster i hagen, og det er deilig. Skulle bare hatt mye bedre tid til å sette seg ned og nyte det, men prøver å være sammen med gulljentene så mye jeg kan når jeg ikke jobber med negler på ettermiddagene.

Nå er det leggetid for storegull, så må stikke..

Ha en god kveld!

Klem fra

post signature

2 kommentarer:

IngJoh sa...

Heldige dere er som har anledning til å reise så mye, Helene, dere har virkelig hatt mange bra turer! så gøy å glede seg til å reise... ! Jeg er ikke overrasket over at du får skryt av maten, du er en superdame på kjøkkenet. Du er jo en kunstner på alle områder. Flink er du. Hadde dritt i om jeg handla på kiwi om jeg jobba på coop jeg, så sant det ikke stod noe om det i arbeidsavtalen, at jeg ikke hadde lov å handle på andre butikker enn coop.

Men det er jo deg da Helene, gode helene, som vil gjøre alle til lags, og ikke vil gjøre noe som er feil. Du er bare et fint menneske du Helene. Det skal du ha. Stor god klem.
Ps kan vi snart treffes og gjøre noe hyggelig sammen. Kan ikke bare treffes når det er noe business hehe.. når det gjelder den avtalen vi hadde i dag så kan jeg ta det nok en annen gang når formen er bedre. har mange gode dager! men i det siste har jeg vært mye dårlig. Har nok noe med at jeg har slitt meg ut i tre dager på å bære sko og flytte butikk. Jeg var rimelig utslitt. Puh! Jeg kan jo ikke styre sånn i det tempoet. Det er jo dømt til å bli galt. Men heldigvis har jeg gode dager, og da er det godt å gjøre meg til nytte, så du vet at du har meg :-)

Unknown sa...

Neste gang vi sees er det bare pleasure, no work.. :-)