fredag, mars 26, 2010

GOD PÅSKE!!!

Heisann så ble det noen uker siden sist, dagen flyr og snart er det jammen meg april..
Marie har fått lungebetennelse stakkars, men bortsett fra det er alt i skjønneste orden her i heimen.. ikke så alt for mye spennende som skjer,
så jeg legger inn noen bilder av årets påskeblomster/pynt..
Disse søte hønene er kjøpt på Jernia, de har så mye fint på Jernia på Sørlandssenteret at jeg kan nesten ikke gå inn der!!
Bare gå ut og test hvis du tør, garanterer at du finner noe du får lyst på..

Så har jeg vært innom Floriss i Vennesla og kjøpt tulipaner,
20 tulipaner for bare 99 kroner, skikkelig sprø og fine..


Oppi denne høye vasen har jeg puttet noen grener med hagtorn som snart kommer til å blomstre og noen tulipaner, skulle jo vært lange franske tulipaner da, men håper disse strekker seg litt etterhvert..

Sett ovenfra
Så til slutt noen bilder av verdens nydeligste jenter..

God påske alle sammen!!
----------------------------------
Happy easter everyone..
Posting som e pictures of this years easter decoration and flowers.
..and offcause some pictures og the sweetest girls..
Helene

3 kommentarer:

IngJoh sa...

Du lagre mye pent du Helene! De hønene der var RÅLEKRE!!

Men det du gjør aller aller best, de er å lage HERLIGE BARN!!

GOD PÅSKE TIL DEG OG DINE HELENE!

Unknown sa...

hehe.. takk for det.. jeg har jo ikke laget hønene da, men jeg synes de er så søte..
klem

Anonym sa...

beautiful decorations!! Happy Easter 2 u guys too...the girls r so cute and growing fast...xoxo Sue