onsdag, mai 07, 2008

Noen bilder..

Jeg fant minnekortleseren oppi foodprossessoren, rart jeg ikke fant på å lete der liksom..
jaja, da fikk jeg iallefall lastet opp noen bilder av prinsessen..
Her lukter ho på blomstene i konfirmasjonen til Susanne på søndag..
Er ho ikke fin i bunaden som Ingebjørg har strikket?
Jeg hadde laget gele/sjokopudding tog, det smakte veldig godt...

Her er Ingrids bursdagskake, nam, nam..
Til sammen spiste vi opp 4 kaker, ett tog og 40 boller denne helga i heimen.
Men det skal jo sies at vi var 45+ som delte de mellom oss..
Vi hadde koldtbord på lørdagen i familieselskapet og pølser på søndagen i barneselskapet.

Her har Ingrid gjort seg klar i tilfelle regn.

Og til slutt ei kjempefornøyd jente på "tattelina"

Ho storkoser seg der, og sier stadig: hoppe tattelina..

God onsdag, folkens..

Klem fra Helene

1 kommentar:

IngJoh sa...

Fanken ta at jeg gikk inn å så på den kaka....nå er jeg helt GÅEN etter marsipankake...Det har jeg nå vært i en evighet snart. Fantaserer om marsipankake hver dag jeg. Fy søren så flink du er Helene. Bjørn har virkelig fått seg et koneemne. Du overrasker stadig. Og så har du et stort godt hjerte også.