tirsdag, april 01, 2008

Noen nye bilder.

Her kommer noen bilder fra vår påskefeiring
og fra ferien i uken etter påske..
Glad gjeng på Cirkus Arnardo på langfredag..
Irene, Liv Karin, Elias, Simen, Marita, Torunn,
Ingrid og jeg, fotograf for anledningen Bjørn..
Måneskinn.
Det var kjempefint måneskinn,
så jeg måtte kle meg og gå ut og ta bilder.

Endelig Ferie!!

Ingrid og Bjørn utenfor hytta.

Ingrid på skitur.

Mye Snø!!!
Ingrid og pappa på tur.
Det var over to meter snø på Ljosland denne påska,
det er helt vilt mye snø,
det kom en halv meter til den helga vi var der etter påske..
Ingrid og mamma på skitur.
Kjøkkenhjelp.
Ingrid elsker å være med på kjøkkenet og hjelpe til, skjønner ikke hvem hun har det etter;-)
Vi har kost oss på tur både innendørs og utendørs.
Nå er det hverdag igjen og jeg har jobbet to dager. Da er det på tide å ta helg;-)
Slankingen går veldig fint, sjoko-og jordbærshake er fremdeles det beste som finnes ;-o
Belønningen for å holde ut er -16, 5 kilo for meg og -16,3 kg på min kjære mann..
det er mange smørpakker det.
Ha en fin dag!
Hilsen Helene








3 kommentarer:

IngJoh sa...

Det så deilig ut på hyttetur!! få se litt mere bilder av hytta også da? er det den nye hytta?
Så flinke dere er å slanke dere!! fy søren å standhaftige dere er. Jeg bøyer meg og tar av meg hatten for dere. Den belønningen dere får er vel verdt å holde på for. Det er mange kilo som dere slipper å dra på. Vedder på at dere føler dere ganske mye letter nå ja!

ΔINΔ BΔRE ΔINΔ sa...

"Noen nye bilder"...Nye og nye fru blom.. Begynner å blir ganske gamle nå disse bildene dine...
*gjesper*

Unknown sa...

hehe, ja det kan du si...
det skjer liksom så lite.. hørt den før?
klem