søndag, januar 06, 2008

Nå snør det mye mer enn før..

Nå har det snødd i over ett døgn, så det begynner å bli litt utenfor.
Det har tilogmed blåst og snødd sånn
at det ligger snø på sprossene på vinduene..
Skikkelig julekortstil..


Jeg har vært ute og skuffet litt i dag,
men heldigvis har naboen traktor, så vi slipper billig unna med snøskuffa..

Ingrid storkoste seg ute i snøen mens jeg skuffa,
men selvsagt var kameraet tom for strøm..
Blærg..

Jeg tok noen bilder og filmsnutt på mobilen,

men det er ikke bra nok til å ha her tror jeg dessverre..

Her er bilde tatt fra døra vår mot naboen,
orket ikke å begi meg ut på de lange turene for å ta bilder i dag..

God natt, og god søndag alle sammen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.. Nå er det alvorlig lenge siden jeg har sett dere. Dette må vi gjøre noe med! Det har jo sine grunner i at jeg har vært stuck på sofaen/badegulvet/senga i snart 2 mnd.. men begynner å komme seg litt noen dager i hvert fall. Måtte bare gi et lite livstegn fra meg. Jeg jobber 50 % nå.. noe i overkant, så for se hvordan det går. Kjempekoselige vinterbilder forresten. Koselig å inn og se hvordan dere har det. Kan ikke du gi et pip om når du har mulighet til å treffes? Stor mandagsklem fra BB

IngJoh sa...

Ser det er en stund siden du har skrevet da, og vi skal prise oss lykkelige for at den nedbøren som kommer nå kommer som regn og ikke som snø...
Så fin bloggen din har blit, skal følge mere med framover nå.