lørdag, september 01, 2007

Hei.
Her i gården er det aktive dager for tiden..
Ingrid går masse, og det er skikkelig gøy å se..
Ho har vært syk et par dager, i natt var ho skikkelig tett i pusten stakkars.
Jeg hadde ho i senga og vi kan vel si at det ikke ble så mye søvn på meg og da klokka ble 7 var jeg så trøtt og kvalm at jeg måtte bare legge meg igjen..
I ettermiddag sov ho i tre timer, og la seg kl 19.30 i kveld..
Ho har vært litt bedre i ettermiddag, så i morgen er ho nok frisk igjen.
Jeg har tatt noen bilder av lillegull, noen fra tidlig i sommer og noen nye.
Så jeg håper det veier litt opp for min sløve bloggesommer..
Her har vi vært på krabbetur en av kveldene vi var i Fuglevika i sommer..
Det var så mye krabber på rura at de plukka i ca 1/2 time for å få full IKEA bag.

Her skal vi i selskap og Ingrid har hoppa i balja fullt påkledd... hihi..Ei søt lita berte fra bygda..

Her er ho i full fart på vei for å bade..

"Endelig fikk jeg lov å holde isen sjøl.."

Ha en god helg!

Hilsen Helene

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se der ja Ingrid er på beina og flyr rundt å får sine foreldre også til å løpe litt ja. Tenker det ble raskt litt travlere dager når ho begynte å gå og klatre på ting ja! kjempefine bilder, og de derre krabbene...de så knaaagende gode ut alså!! har ikke spist krabbe hele sommern har jeg igrunnen funnet ut nå.

Anonym sa...

hei helene!så utrolig sjønn den jenta deres er altså! traff ingrid og bjørn i vennesla i dag og ho hadde på seg den kjempe fine jakka du har hekla!? er det mulig?? legg inn ett skryte bilde av ingrid med jakka på her, for den var utrolig stilig. bjørn mente jeg bare skulle bestille ei av deg(han skjønte vel at det var liten mulighet for at jeg skulle få til den heklinga!!)kan jeg få mønsteret, så har jeg ei svigermor som jeg sikkert kan få gitt oppdraget? må treffes snart nå, kommer gjerne over en kveld det passer;-) go klem fra marianne aa