søndag, juli 01, 2007

Livstegn..

Hei alle dere som fortsatt er innom bloggen min..
Det har ikke vært mye action her i det siste, beklager,
men det er mye å gjøre i nytt hus og nettet har vært nede..
Nok om det..

Jeg har fått ei ny svigerinne i helga!!!

Lillebror har funnet sin drømmekvinne og i helgen gav de sitt ja!
GRATULERER!!!
Min kjære svigerinne tar og 3 skjønne barn med inn i familien, velkommen!!

Her kommer bilder av de lykkelige og av den minste niesa mi, ho er jo til å spise opp eller hva synes dere?

De var så fine alle sammen i flotte kjoler (en i skjorte og bukse da..), og med blomster fra Helene Harefrøkens blomsterstudio ;-)
Når det gjelder huset går det fremover. Jeg må virkelig få tatt noen bilder og lagt inn en av dagene.. Men dere tror det vel ikke før dere får se det uansett, har jo lovet det så mange ganger nå..

Vel mine venner, nå er det natta..

Klemmer fra Helene

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.

Har savnet mere stoff på bloggin din, men jeg forstår at du er opptatt med å få ting på plass.
Det var også gøy å se brudebildene av Trond og Wenche.
Idag kom jeg hjem fra en tur til Praha. Det var en fin by og ikke minst land å reise til. Mye hisorie og utrolig mane fine bygninger.
Klem tra Tante på T